|
Jejich závěry, které byly opublikovány v časopise West Australian, neklamně prokázaly, že tato rostlina má skutečně blahodárné účinky. Badatelé podrobili podrobnému zkoumání 130 touto chorobou postižených pacientů, které porovnali s téměř třemi stovkami zdravých jedinců.
"Studie ukázala," říká profesor Colin Binns z univerzity v Perthu, "že pozitivní účinek zeleného čaje se zvyšuje s jeho zvýšenou konzumací a stupňuje se s dobou, po níž trvá. Dokonce i jeho nepravidelné požívání má prospěšný vliv na celkový stav organizmu.“
Podle čínských výzkumníků nejde v tomto případě o nic nového a objevného, jen se potvrdilo, co bylo dobře známo už v minulosti. Zelený čaj se totiž odnepaměti používal k podpoře trávení, osvědčoval se jako prostředek pro očištění jater od jedovatých zplodin a sloužil k uchování a kýženému znovunabytí potřebné životní energie. (Plus)
Názory čtenářů
Afty - nezvaní návštevníci
Když se otěhotnění nedaří aneb Kdy a kdo pomůže
Nestresujte se. Ničíte si imunitu!
Konzumace hamburgerů může zvyšovat riziko astmatu
Pořídit si v padesáti řidičák? Proč ne?
Světlo, které dokáže léčit
Máte nemocné srdce? Choďte na houby a jezte je!
Odvykání kouření s odborníkem. VIDEO!
Sledování televize krade čas na hubnutí
Jak se šíří chřipka? Video!
Farmářské trhy poprvé pod střechou
Kvalita tanečních drog nebude letos testována
Copyright 1999-2010 Mladá fronta a.s.
Publikování nebo další šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu autora či redakce zakázáno.
Mladá fronta a.s. | E15 On-line | Fitweb | Kniha | Lidé a Země | Maminka | Mladá žena | Orbion | Postgraduální medicína | Realit | Recepty | Sedmička | Sestra | Strategie | VTM Science | Zdravotnické noviny